Asociacijos „Mentor Lietuva" surengtame seminare apie pirmokų adaptaciją mokykloje psichologė ir "Paramos vaikams centro" vadovė Aušra Kurienė teigė, jog namų darbai - vaikų, o ne tėvų reikalas. Kodėl nepaisant to, daug tėvų kas vakarą sėda su vaiku ruošti namų darbų?...
mokykla
Seniausias
Geros vaikų savijautos pagrindas - tinkamas mokymosi ir poilsio režimas bei pilnavertė mityba. Būtent dėl mitybos tėvams dažniausiai ir kyla klausimų: kaip išvengti menkaverčių produktų ir užkandžių, kaip žinoti, kad vaikas tikrai pilnavertiškai pavalgys tiek mokykloje, tiek tarp užklasinių veiklų?...
Apie Žaliąją mokyklą Balio saloje esame girdėję iš lietuvių šeimų, leidžiančių į ją savo vaikus, pasakojimų. Tuo tarpu ar žinojote, jog visai netoli Vilniaus veikia ir lietuviškoji Žalioji mokykla? Kviečiame susipažinti su šios netradicinės mokyklos idėja....
Kai nugirdau, kad yra Vilniuje pedagogė, kuri domisi skirtingais berniukų ir mergaičių ugdymo aspektais, pastačiau ausis. Man atrodo, kad garsiai kalbėti apie tai, kad esame skirtingi iš prigimties, o ne tik dėl kultūrinių ypatumų, mūsų jautrioje visuomenėje yra drąsu. Nes „mes skirtingi“ dažnai girdimas kaip „mes nelygūs“....
Per šiek tiek daugiau nei metus pirmojo Lietuvos Lauko darželio pedagogai spėjo aplankyti ne vieną lauko darželį vakarų Europoje, o grįžę mielai dalinasi savo įspūdžiais su bendraminčiais. Šį kartą Vilniaus ir Kauno Lauko darželių auklėtojai nusitaikė į atšiauriąją Islandiją bei lauko pedagogikos pionierę Švediją, kur aplankė bent po tris ugdymo įstaigas....
Artėjant atžalos penktajam gimtadieniui, leidžiu jam pačiam sugalvoti ir išsirinkti trokštamą dovaną. „Noriu telefono", – ilgai negalvodamas rėžia....
Asociacijos „Mentor Lietuva“ surengtame seminare apie pirmokų adaptaciją mokykloje psichologė ir „Paramos vaikams centro“ vadovė Aušra Kurienė padėjo tėvams suprasti, kaip jaučiasi mokyklą pradėjęs lankyti vaikas bei ką gali padaryti suaugusieji, kad mokykla taptų vaiko mėgiama ir jis neprarastų motyvacijos mokytis....
Kaip pastebi Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro psichologė Aida Šimelionienė, daugelio pastarojo dešimtmečio tyrimų rezultatai rodo, kad kuo anksčiau ir aktyviau tėvai įsitraukia į vaiko ugdymo(si) procesą, tuo geresnių mokymosi rezultatų pasiekia jų vaikai....
„Velnias, bijau, kad ir vėl nespėsiu paruošti pamokų", - sielojasi nervingai į laikrodį dirsčiojanti kolegė. Skiemenis ir skaičius dėliojantys, rašinėlius rašantys ir užduotis apie iš skirtingų taškų išvažiavusius ir susitikti turinčius traukinius sprendžiantys suaugusieji nestebina tik turinčių mokyklinukus....
Kaune duris atvėrė ką tik įsteigta neformalaus ugdymo erdvė “Herojus”, skirta pradinukų bei priešmokyklinukų popamokinei veiklai. Joje - naujos technologijos, kitoks požiūris į mokymąsi po pamokų, įdomios metodologijos, ugdymas mokytis be „reikia“, o su „noriu“....
Pušyno apsuptyje įsikūrusioje mokykloje vaikai nedrausminami juokiasi ir žaidžia, nesivaržydami diskutuoja su mokytojais, o atėjus pamokai - susikaupę trinksi plaktukais dirbtuvėse, leidžiasi į žygius, muzikuoja bei, žinoma, rašo ir skaičiuoja....
Augindami vaikus, ne visada atrandame laiko stabtelėti ir pamąstyti. Kokiai ateičiai, sąlygoms bei aplinkybėms juos auginame? Ar mūsų, tėvų, bei ugdymo institucijų taikomi metodai garantuos jų sėkmę ateityje? Ar mokiname vaikus tų dalykų, kurie bus jiems praktiškai naudingi gyvenime?...