Jūsų dėmesiui – žaidimai, kuriuos smagu žaisti su vaikais nuo maždaug 5 metų ir vyresniais. Tačiau visi vaikai skirtingi, tad pirmiausia perskaitykite visus žaidimus ir įvertinkite – gal jie tiks ir jūsų mažesniam vaikui.
Apaukite batais kėdes
Kiekvienam žaidėjui kambario viduryje paruošta kėdė, akių raištis ir dvi poros batų, jei įmanoma – su batų raišteliais. Dabar žaidėjai lenktyniaudami mėgina užrištomis akimis apauti kėdes batais. Žinoma, galima iš kitų žaidėjų batus vogti. Laimi tas, kuris pirmasis atsisėda ant savo batais apautos kėdės.
Menas iš plastilino
Užrištomis akimis vienas žaidėjas iš plastilino ar vaško lipdo kokį nors daiktą ar gyvūną, o kiti turi atspėti, kas tai yra. Jei atspėti pavyksta, menininkas gauna vieną tašką.
Žaidimas su akmenukais
Ant grindų pridėkite žaislinių rutuliukų ar plokščių akmenukų ir išjunkite šviesą. Dabar visi žaidėjai mūvėdami vien kojines pėdomis atsargiai mėgina surasti kiek įmanoma daugiau akmenėlių ir sudėti juos į indą. Kas suspiegia ar pasako “au”, turi duoti fantą ir vėliau kokiu nors triuku jį išsipirkti.
Plėšraus gyvūno šėrimas
Vienas yra gyvūnų prižiūrėtojas, o kitas – plėšrusis gyvūnas. Abiem žaidėjams užrišamos akys. Dabar prižiūrėtojas mėgina pašerti gyvūną jogurtu ar obuoliene. Patarimas: prieš tai būtinai uždenkite kilimus.
Glitu!
Vienas žaidėjas išeina už durų, kiti ant stalo padeda kelis daiktus ir pasirenka vieną, kuris yra “glitus”. Žaidėjas grįžta į kambarį ir liečia vieną daiktą po kito. Jei jis paliečia tariamai glitų daiktą, visi šaukia “glitu”. Iki tol surinkti daiktai virsta balais. Tada už durų išeina kitas. Nugali tas, kas surinko daugiausiai daiktų.
Automobilių lenktynės
Prie degtukų dėžučių ar mažų automobiliukų pritvirtinti virvelę/siūlų kamuolį ir ją vyniojant traukti automobilius grindimis ar dideliu stalu. Laimi tas automobilis, kuris pirmasis kerta finišo liniją.
Storapilviai
Kiekvienas žaidėjas prie pilvo prisiriša storą pagalvę (pvz., chalato diržu). Tada storapilviai vaikštinėja po kambarį. Kai jie susitinka, jų stori pilvai taip trinkteli vienas į kitą, kad jie vos nepraranda pusiausvyros. Saugoti galvas!
Kas tai buvo?
Visų žaidėjų akys užrišamos. Tada visi paeiliui rankomis, pirštais, kojomis ar burna išgauna kokį nors garsą. Kiti žaidėjai įdėmiai klausosi ir mėgina garsą atkartoti.
Atspėk šešėlį
Vienas ar keli šešėlių tyrinėtojai sėdi tamsiame kambaryje. Tarpduryje ištempiama antklodė ir iš kitos pusės apšviečiama. Čia stove žaidėjas su įvairiais rekvizitais, persirengęs mįslingu pasakų herojumi. Šešėlių tyrinėtojai turi atspėti, kas tai, arba ką tiksliai herojus už antklodės daro.
Jis ką tik buvo čia…
Ant grindų ar stalo išdėliojama 10-20 daiktų. Žaidėjai mėgina kiek įmanoma tiksliau įsiminti, kur kas stovi ar guli. Tada visi išeina, ir lieka vienas, kuris pakeičia kelių daiktų vietą. Dabar žaidėjai grįžta į kambarį ir mėgina atsekti, koks daiktas kur buvo perdėtas. Nugali tas, kad daugiausiai atspėja.