Pastojo po vienos nakties nuotykio ir dabar feisbuke ieško vaiko tėvo. Tokia istorija nutiko vienai prancūzei, kuri pastarosiomis savaitėmis tapo socialinių tinklų įžymybe.
Natalie Amyot (26) iš Prancūzijos džiaugiasi, jog netrukus taps mama. Tačiau iki pilnos laimės moteriai trūksta vieno – sužinoti, kas yra jos vaiko tėvas.
Į Australiją atvykusi prancūzė nė nesapnavo, kad šios atostogos iš esmės pakeis visą jos gyvenimą.
Tai galėjo būti eilinis kurortinis romanas, tačiau taip jau buvo lemta, kad po vienos nakties nuotykio moteris pasijuto nėščia.
Maždaug po 6 savaičių šią naujieną sužinojusi Natalie neteko žado – vienintelis siūlas, siejęs ją su sutiktu vyru – jo telefono numeris buvo pradingęs kartu su jos pamestu telefonu.
Nėščia prancūzė dar kartą grįžo į tą patį Australijos pajūrio miestą – Mooloolabą. Tačiau jos pastangos surasti vyrą ir pasakyti jam apie būsimą vaiką buvo bevaisės.
Netekusi vilties, moteris griebėsi šiaudo – stovėdama tame pačiame Australijos paplūdimyje, kur atostogavo, ji įrašė vaizdo kreipimąsi, kuriame sako ieškanti vaiko tėvo. Šį vaizdo įrašą Natalie patalpino į įvairius socialinius tinklus ir prašo juo pasidalinti visus geros valios žmones.
hi everyone pls share this video and help me !
Posted by Natalie Amyot on 2015 m. rugsėjo 3 d.
„Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, mes praleidome nuostabią naktį. Tačiau jau kitą rytą turėjau išskristi namo ir pamečiau telefoną su jo kontaktais”, – sako vaizdo įraše moteris.
Pasak Natalie, jis buvo maždaug 1,80 ūgio, šviesiais plaukais ir gerokai įdegęs saulėje.
Informacijos mažoka, tačiau būsimoji mama nepraranda vilties surasti savo neplanuoto vaikelio tėtį.
Istorijos pabaiga
Štai tokia aprašyta bei nufilmuota istorija sujaudino ne vieną socialinių tinklų lankytoją. Štai vien Youtube tinkle Natalie vaizdo įrašą pamatė daugiau kaip 3 milijonai internautų.
Visiems buvo smalsu, kuo gi baigsis šis trileris. Ir jis baigėsi. Labai neįtikėtinai!
Po kurio laiko pasirodė naujas moters įrašas, pavadintas „Aš jį radau!”. Tada ir paaiškėjo visa šios istorijos paslaptis – pasirodo, kad tai buvo iš anksto sugalvota turistinė marketingo akcija, kuria norėta atkreipti dėmesį į Mooloolabos kurortą ir pritraukti kuo daugiau turistų.