Šį rugsėjį mokyklos pasitiko mokinius su atnaujintomis ugdymo programos. Keitėsi ne tik rekomendacijos mokytojams, bet ir vadovėliai. Tiesa, didžioji dalis mokomojo turinio ir toliau išliks tokia pati. Vis dėlto, Europos mokyklų inspektorė pastebi – kai kurių dalykų turinys gali nesikeisti ir dešimtmečius, bet mokymo būdai privalo keistis, o mokėjimas mokytis turėtų tapti prioritetu....
Kai nugirdau, kad yra Vilniuje pedagogė, kuri domisi skirtingais berniukų ir mergaičių ugdymo aspektais, pastačiau ausis. Man atrodo, kad garsiai kalbėti apie tai, kad esame skirtingi iš prigimties, o ne tik dėl kultūrinių ypatumų, mūsų jautrioje visuomenėje yra drąsu. Nes „mes skirtingi“ dažnai girdimas kaip „mes nelygūs“....
Vaikų ir paauglių psichologė straipsnyje atsako į klausimą, kaip motyvuoti vaikus mokytis: ko reikia, kad mokymasis jiems taptų patrauklus ir jie norėtų mokytis?...
2014 metais balandžio 2 d. pasaulio bendruomenė jau septintą kartą pažymės Autizmo Supratimo dieną. Lietuvos autizmo asociacija "Lietaus vaikai" atkreipia dėmesį į problemas, su kuriomis susiduria kiek "kitokius" vaikučius auginantys tėvai....
Vaikui pradėjus kasdien žygiuoti į mokyklą, tėvų pečius užgula naujas rūpestis ir atsakomybė – mokslai....
Dr. A. Šimelionienė straipsnyje apžvelgia, kas lemia prastėjančius Lietuvos moksleivių rezultatus bei motyvaciją mokytis....
Kai dėmesio trūkumo ir hiperaktyvumo sutrikimas (angl. ADHD - Attention Deficit Hyperactivity Disorder) diagnozuojamas vaikui ar paaugliui, tėvai sutrinka – o kas dabar bus? Portalas eltern.de kalbina psichologijos profesorių, kuris atsako į daugelį rūpimų klausimų....
Nors universitetus baigia sėkmingai, įsitvirtinti darbo rinkoje didelei daliai Lietuvos jaunimo pavyksta labai sunkiai. Problema užprogramuojama dar mokykloje - pedagogai dėmesį skiria tik savo dėstomam dalykui, o socialinės ir emocinės moksleivių kompetencijos bei pasitikėjimo savimi skatinimas paliekami likimo valiai....