Nuotolinio ugdymo metu įvertintos skaitmeninės mokymosi priemonės užmirštos nelieka ir sugrįžus į mokyklos suolą. Įmonės „Ateities pamoka“ atlikta mokytojų apklausa patvirtina, kad net 98 proc. mokytojų šias priemones ir toliau aktyviai naudoja savo pamokose....
Karantinui užsitęsus mokyklos jau priprato dirbti nuotoliniu būdu, tam pasitelkė naujus, iki šiol mažiau naudotus ugdymo būdus ir priemones. Dėl to net galima buvo išgirsti švietimo atstovus teigiant, esą skaitmeninės priemonės taps aktualesnės, o prie popierinių vadovėlių bus grįžtama tik todėl, kad iki šiol trūksta tinkamos infrastruktūros. Ar tai tiesa? Ugdymo metodus ir smegenų veiklą tyrinėjantys mokslininkai atskleidžia, kad ilgalaikėje perspektyvoje skiriasi sk...
Žmonių technologinė aplinka šiuo metu vystosi gerokai greičiau nei jų smegenys. Dėl to siekdami mokytis efektyviai ir prisitaikyti prie pokyčių turime suvokti, kaip veikia mūsų smegenys ir mokymosi mechanizmai....
Šiuolaikiniai vaikai, kaip ir mūsų dabartinė visuomenė, nori greito rezultato. Jiems svarbus ne mokymo ir mokymosi procesas, o būtent rezultatas. Toks požiūris skatina vaikų nekantrumą, jiems sunku susikaupti ir įveikti ilgiau trunkančius darbus ar užduotis, išklausyti draugus ir dirbti komandoje. ...
Vasaros atostogos sparčiai eina į pabaigą. Rudenį mokiniai vėl links prie knygų, tad pats metas pagalvoti, kur namie mokysis vaikai. Ekspertų teigimu, skaityti bei mokytis vaikams bus maloniau, jeigu tai galės daryti ne tik prie rašomojo stalo. Kaip sukurti mokymuisi ir skaitymui skirtas erdves namie?...
Mokinių pasiekimų gerinimas yra nacionalinis prioritetas, o efektyvi ir į rezultatus orientuota švietimo sistema – ekonomiškai naudinga investicija. Įžvalgomis apie priežastis, kurios lemia mokinių pasiekimus, dalinasi psichologė ir švietimo įstaigų specialistai. ...
„Tą dieną, kai vykdavo jungtinė lietuvių ir anglų kalbų bei istorijos pamoka miesto aplinkoje, visi vaikai stebuklingai pasveikdavo. Mokinių susidomėjimas buvo milžiniškas. Tie, kurie klasėje sėdėjo ir tylėjo, miesto erdvėje atsiskleidė, buvo aktyvūs“, – pasakoja Andželika Aleksandravičiūtė, Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja....
Lietuvių startuoliui mažiau nei per metus pavyko sukurti produktą, galintį pagerinti šalies pradinukų mokymosi vidurkį – pamokas kompiuteriniame žaidime, sulaukusias net technologijų milžinės „Microsoft“ palaikymo. Šį edukacinį turinį jau dabar galima integruoti į įprastas 1–4 klasių pamokas....
Šiuolaikiniai vaikai nuo pat mažumės yra apsupti išmaniųjų technologijų: vaikiškų racijų ir kamerų, įvairius garsus ir šviesą skleidžiančių žaidimų, o dvimečio svajonių žaislais dažnai tampa telefonas, nes mato, kad mama ar tėtis jo nepaleidžia iš rankų. Tad nuostabos nekelia ir tai, kad vis daugiau moksleivių turi nuosavus išmaniuosius telefonus, planšetes ir aktyviai jais naudojasi. Tai vaikams smagu, tačiau kelia ir priklausomybės rizikas. Robotikos Akademijos ...
Moksleiviams ir studentams sugrįžus į klases prasideda nauji, daug iššūkių ir patirčių atnešiantys mokslo metai. Ta proga dalinamės išmaniais patarimais, kaip be streso pasiruošti grįžimui į mokslus ir kaip patobulinti mokymosi procesą....
Kas 3 metus skelbiamuose tarptautiniuose EBPO PISA (angl. Programme for International Student Assessment) tyrimuose Suomija sulaukia itin aukštų įvertinimų. Puikiais rezultatais išsiskiria ir Danija, Norvegija bei Estija, kurios ugdymo sistema artima Šiaurės šalių ugdymo sistemoms. Visose šiose šalyse tikima, jog prasminga mokytis to, kas padės greičiau prisitaikyti kintančiame pasaulyje. Ką reikėtų žinoti bei kokiems gebėjimams ir kompetencijoms skirti dėmesį, Jums pataria ...
Šį kartą nekalbėsime apie tai, kelerių metų vaikas yra pasiruošęs pirmajai klasei – šešerių ar septynerių. Atkreipkime dėmesį ne į amžių, o į gebėjimus. Kokių jų reiks į pirmą klasę ateinančiam vaikui?...