Antradienį mokiniams ir jų tėvams bus vedama pažintinė vokiečių kalbos pamoka. Švietimo, mokslo ir sporto miniterijos inicijuojama nuotolinė pamoka skirta paskatinti moksleivius rinktis vokiečių kalbą kaip antrąją užsienio kalbą.
Vokiečių kalbos pamoka rengiama bendradarbiaujant su Goethe‘s institutu.
Pažintinę pamoką ves vokiečių kalbos mokytoja Laura Frolovaitė. Ji šios kalbos pradėjo mokytis pradinėje mokykloje, vėliau Vilniaus universitete baigė vokiečių filologijos bakalauro ir magistro studijas. Šiuo metu dirba vokiečių kalbos mokytoja keliose progimnazinėse klasėse „Saulės gojaus“ ir „Diemedžio“ mokyklose, bendradarbiauja su Goethe’s institutu Vilniuje kaip tarptautinių jaunimui skirtų projektų koordinatorė.
L. Frolovaitė parengė valstybines rekomendacijas „Lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai tautinių mažumų mokyklose“ bei patarimus tėveliams „Kalbų mokymas(is) ankstyvajame amžiuje“ ir „Kodėl verta skaityti vaikams ankstyvajame amžiuje“.
„Vokiečių kalba yra ir mano šeimos kalba, auginame dvikalbius vaikus. Tikiu, kad daugiakalbystė atveria pluoštą galimybių, tad mokytis kalbų tikrai verta“, – sako L. Frolovaitė.
Pasitelkus interaktyvias priemones pamokose vaikai galės susipažinti su kalba, jos ypatumais, išmokti pirmų žodžių, dalyvauti viktorinose, užduoti klausimų mokytojai, susidaryti savo įspūdį apie kalbą. Pamokos orientuotos į 4–5 klasių mokinius.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos duomenimis, besirenkančių mokytis vokiečių ar prancūzų kalbą daugėja. Šiuo metu rusų kalbą kaip antrąją užsienio kalbą mokosi 73 proc. mokinių, vokiečių – 17,8 proc., prancūzų – 7 proc. mokinių.
Šiais mokslo metais kaip antrąją užsienio kalbą mokytis vokiečių pasirinko 21,6 proc. (praėjusiais – 15,4 proc.), prancūzų – 8,2 proc. (pernai – 6,8 proc.) šalies šeštų klasių mokinių.