Pradėję lankyti mokyklą, vaikai joje praleidžia net iki aštuonių valandų per dieną. Todėl akivaizdu, kad renkantis mokyklą kriterijaus „kad būtų arti namų" šiais laikais nebeužtenka....
karalienemorta
atsitiktinis
Kai mokome vaiką važiuoti dviračiu, pirmiausia uždedame pagalbinius ratelius, kol jis išmoksta balansuoti ir įgyja pasitikėjimo savimi. Tada ateina laikas pasiūlyti du ratus, kol vėl bus pakartoti tie patys veiksmai. Nors labai vaizdingai pasakotume, kaip reikia teisingai važiuoti dviračiu, mūsų teorinė kalba vaikui visiškai nepadės. Reikia sėsti ir treniruotis....
Ką turi mokėti vaikas atėjęs į pirmą klasę ir ko jokiu būdu nereiktų vėliau daryti tėvams? Karalienės Mortos mokyklos mokytojas Donatas Kubilius sako, kad labai svarbu ugdyti vaiko savarankiškumą. Tą turėtų daryti ne tik tėvai, bet ir mokytojai....
Kiek šiandienos mokyklos yra orientuotos į kompetencijų, būtinų XXI amžiaus vaikui, ugdymą? Tų charakterio savybių, vertybių ir požiūrio, kurie padėtų jam ateityje kuo sėkmingiau prisitaikyti prie sparčios kaitos, vykstančios visuomenėje, ir atrasti savo vietą?...
Kai norime, kad vaikas išmoktų važiuoti dviračiu - kantriai jį to mokome. Kai norime, kad vaikas išmoktų valytis dantis - taip pat jį to mokome....
Ko turėtų išmokyti šiuolaikinė mokykla: faktų ar mokėti juos susirasti ir tinkamai pritaikyti? Karalienės Mortos mokyklos, įsikūrusios Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, pedagogė Viktorija Urbonaitė turi dar kitą atsakymą: mokykla ne tik turi suteikti žinių, bet ir išugdyti vaikų kūrybingumą....
Karalienės Mortos mokykloje gegužės 28 dieną įvyko jau trečioji Gamtos mokslų mugė, kurios tikslas - skatinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslais bei griauti stereotipus, jog šie mokslai yra labai sunkūs ir neįdomūs....
„Visi vaikai turi lyderio savybių, tik svarbu jų nenužudyti“, – sako Karalienės Mortos mokyklos pedagogė Gabrielė Kaupaitė....
Pasaulį pažįstame penkiais pojūčiais – regos, klausos, uoslės, skonio, lytėjimo. Norėdami, kad vaikai visapusiškai įsitrauktų į ugdymo(si) procesą, efektyviai įsimintų žinias, tobulėtų ir mokėtų teoriją pritaikyti praktikoje, būtina ir į mokykloje vykstantį pažinimo procesą įtraukti visus savo pojūčius....
Kai visi esame tokie skirtingi, labai sunku pasakyti, koks vaikas yra labiau „kitoks" nei visi. Vieno kitoniškumas yra negalia, kito – ypač ryškūs talentai, trečio – kitas tikėjimas, o ketvirto ypatingasis poreikis gali būti tai, kad jis raudonplaukis... Mokykla, kurioje atsižvelgiama į kiekvieno išskirtinumą, ugdymosi poreikius bei galimybes, vadinama inkliuzine mokykla....
Tėvai vis dažniau domisi, koks auklėjimas yra palankesnis jų atžaloms, kaip tai veikia jų raidą, kaip reaguoti į konfliktines situacijas bei taikiai sutarti. Nemažai šeimų stengiasi elgtis demokratiškai ir taip ugdyti vaikų atsakomybę, pasitikėjimą savimi, bendruomeniškumą....
Karalienės Mortos mokyklos pedagogė Gabrielė Kaupaitė interviu sako, kad mokytojas nebėra tas žmogus, kuris perpila žinias mokiniams, o pastarieji jas "iškala". Todėl 45 minučių trunkanti frontalinė pamoka yra atgyvena....